flygplansläge

Idag tror jag att telefonen ska få ligga kvar i sängen på flygplansläge.
Jag brukar slå på flygplansläge då jag inte alls vill bli störd på natten..
Idag vill jag inte bli störd alls.. Har legat vaken sen kl 4 inatt pga olika saker.
Så jag är förbannad och astrött idag. Men kunde inte somna om kl 7:15 så jag steg då upp och gjorde en brasa i kaminen..
Har en jävla massa saker att göra hemma idag så jag vill helst inte bli störd ALLS!
Ska skjutsa gubben till studion sen ska jag bara vara inomhus!
Jag och katten!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som sagt FÖRLÅT att jag klampade in...blev så rädd när du skrev att "det droppade".....fick för mig att det var något helvete med vattnet i huset???? ÖVERILAT var det......

2012-02-07 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback