snörvel snörvel snörvel snörvel

Det jobbigaste med att var fökyld är nätterna.. Jag som redan har lite problem att somna på nätterna.. Jag vriden vänder snyter rullar runt och när näsan slutat rinna då retar det i halsen och jag hostar..
Jag hinner tänka väldigt mycket under nätterna då jag försöker slappna av och sova...

Malin ringde och väckte mig för 30min sedan. Jag ska kliva upp nu och göra mig i ordning, vänta på posten som förhoppningsvis idag kommer med mitt simkort!!! Sen ska jag promenera till Malin och äta lunch och mysa med henne..
Hon åker snart iväg till Thailand och är borta länge.. Hur länge minns jag inte. Men jag tror det är omkring 2 månader..
Själv.. vad ska jag göra? Jo, jag hoppas väl på att få jobba och att någonting spännande ska hända..




Hi my name is Bob and I work at my job. I make 40 some dollar a day.. I used to be the man in my home town until I started to loos my way


Kommentarer
Postat av: gulan

kom hit på lördag ;)

2008-11-06 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback