Fars dag

Jajjemensan.. jag och lillsiss köpte redan förra helgen en present till pappa och gav honom den innan jag åkte till England..
Lillasyster är och ser på innebandy nu men jag ska hämta henne på en timma och åka till pappa..
Jag kom nyss hem från farmor. Hon är så himla duktig och har nu snart gjrot klart mina blå tjocksocke+benvärmare.. De blir så fint... De som Britt nu håller på att sticka till
Anci blir liiite mindre stjärnonr på men de blir fina.. Jag hoppas att Anci blir nöjd med dem för annars tar jag dem! :)
Nu när jag köpte mina varma härliga koftor så passar det jättesnyggt med svart strumpbyxor och tjocksock-benvärmarna till..

Jag önskar att Michael hade varit här i helgen som det från första början var tänkt!!
Hoppas verkligen att röntgen bara visar på någon slitning eller nånting som kan läka ihop snart och att han slipper opereras..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback