:(

NU NU NU NU NU!!! vill jag att Michael ska höra av sig..
Det börjar bli jättejobbigt att inte kunna prata med honom!!
Hela jag blir i obalans..

Idag har jag tagit en promenad in till stan och lämnat igen en klänning på H&M.. Eftersom jag hade presentkort sen jag fyllde år så blev det ett litet impulsköp.. Den var fin men jag tror itne jag skulle använda den så ofta och jag har egentligen inte råd.. Så jag lämnade tillbaka den..Oanvänd såklart!
Sen promenerade jag hem. Efter det har jag inte gjort nånting!!
Legat i soffan och sett TV.. Sjukhuset såklart.. och lite annat skräp..

Jag har även fått veta att jag får jobba över jul.. Och jag är så glad över det.. Det blir 4de julen i rad som jag jobbar..
Vad ska man hitta på på nyårs afton då ???

Jag ska kanske börja lägga pussel nu på dagarna då jag är arbetslös!! Kul tidsfördriv

Kommentarer
Postat av: Bea

De är väl inte slut?:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback