1 dygns huvudvärk

Igår var jag med Linn och tvättade bilen på garaget och det känns skönt att nu se att skruttan faktiskt ÄR vit.. Jag kommer inte ihåg när jag senast tvättade och städade bilen.. Tragiskt men sant.
Men nu skiner hon och nästan bländar oss med sin vita glans!!
 Ooh vad hon glänser

När jag kom hem från biltvätten så satte jag mig vid datorn och tänkte köpa mig lite kläder från forever21.com.. jättebilliga riktigt snygga kläder.. Hittade 4 klänningar, en tröja, ett linne, en sjal och söta hårklämmor.
Men när jag väl skulle beställa så gick det inte.. Sidan fungerade inte längre..

Anci kom hit efter jobbet kring 19 tiden och vi såg på tv. Efter en stund kom även Krille och Anton hit. Vi såg på "the power of 10" och ett annat jättepinsamt program som jag inte minns namnet på.. En man fick svara på pinsamma frågor som han tidigare svarat på medan han gjorde lögndetektortest.. Jag och Anci gömde oss under kuddar för att vi skämdes när han skulle svara.. Han åkte ut när han svarade Ja på frågan "är din fru den bästa sexpartnern du varit med".. och han svarade falskt.. Han såg så förvånad ut och frugan hans såg lite småsur ut..
När vi sett klart på programmet kände jag att jag börjat få huvudvärk men jag tänkte att det säkert skulle gå över på en liten stund. Mina gäster for hem och huvudvärken var kvar..
Jag pratade med Michael på msn och i telefon till närmare 1 och huvudvärken var kvar.. Jag försökte sova och hoppades på att sova bort huvudvärken, men icket. Jag sitter här nu 18timmar senare med samma himla huvudvärk. Jag funderar om det kan vara migrän. Men jag är ju van att ha migrän och det känns inte såhär..
Vid 11 tog jag pronaxen men det har då inte hjälpt. Jag tror det måste vara så att värktabletter som alvedon, pronaxen och panodil inte hjälper mig eftersom jag inte tror på dem..
Så idag har jag sjukanmält mig och är hemma med min huvudvärk. Det kändes riktigt löjligt att sjukanmäla sig för huvudvärk.. Men vanlig huvudvärk brukar ju itne hålla i sig såhär länge.. Eller hur??

Jag har börjat läsaen liten 13årig tjejs blogg. http://lisaplace.devote.se/
Hon tar fina bilder på blommor och har läcker klädstil. Jag blir så imponerad av henne.
Jag har aldrig riktigt tyckt om blommiga kläder eller riktigt sett skönheten i blommor. Men nu har jag som blivit frälst. Jag letar efter blommiga kläder att köpa och tycker att blommor är så fina nu.

Jag fick en vas med tulpaner i lördags av britt då hon pappa och farmor var här.. De har nu börjat slå ut och jag har tagit lite bilder.. Inte såå fina bilder men nu är buketten förevigad..


Nu här på loftgången så är det + 9,5º och skinande sol. Jag funderar om jag ska våga mig ut på en promenad i friska luften. Kanske att min huvudvärk vill släppa då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback