Semester

Nu var det längesen jag skrev. Jag har haft semester i veckan för första gången i hela mitt liv :)
Det var rätt okej, förutom att jag hade migrän onsdag torsddag:(
På tisdagen åkte jag till Luleå och shoppade o julhandlade lite..
Nu har jag bara kvar att köpa julklappar till Brorsans fjälla och farmor :) Känns så skönt att ja hunnit göra bort den största delen av julhandlingen!!

Igår gick jag o KrilleLöfbom ut på puben för att hålla Anci sällskap som jobbade.
Men det blev att vi drack några öl och ja förstår inte varför jag har blivit så himla lätt påvärkad..
Efter 3 öl så var ju jag full. Det är inte kul längre, jag kan ju inte mysdricka o dricka länge längre.. Efter mina 3-4 öl så dricker inte jag nå mer för då blir jag alldeles för full.. Rätt jobbigt faktiskt..
Men ikväll ska jag på middag hos Sigrid dricka glögg och vin. Sen blir det nån fest och utgång på hatten.
Jag har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig.. Jag har ju faktiskt köpt nya kläder då jag var i pite..
Vi får se, nått hett kan jag säkert hitta ;)

Jag funderar om jag faktiskt ska ta och göra mig i ordning nu eller om ja ska göra det efter middagen hos Sigrid.

Det blev ett kort inlägg den här gången men det kanske kommer mer imorgon eller vid nästa tillfälle.

Puss
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback