förkylningsvirus?

Igår blev vi på jobbet bjudna av sovialnämnet på middag på mathörnan..
Det var jättegott och jag blev proppmätt efter maten.
Jag tänkte lägga mig på soffan en stund innan ja skulle gå ner till puben och surra lite med Anci och Emma..
Jag la mig i soffan klockan strax efter sju.. och när jag vaknade så var klockan 01:44.
Ja försov mig kraftigt!! Men jag lyckades gå och lägga mig i sängen direkt och sov till kl 06:00 imorse då väckarklockan ringde.

Idag ska nämligen jag och Anci till Pite för att hämta min nya telefon och kanske julhandla lite!
Bara på några minuter ska jag rina till henne och höra om hon är vaken! :)

Jag har just ätit frukost och sitter och dricker te nu med honong i..
Jag vaknade i morse och var snuvig och nu börjar ja känna av halsen också:(
Men det blir säkert inget av det.. Ja brukar ju som sagt aldrig vara sjuk.
Jag har tryckt i mig 3 vitlöksklyfton och som sagt dricker tevatten med honung nu!

Nä, nu ska jag ringa till Anci, sen ner o surra med Elin som jobbar i frukosten.. Sen tanka bilen på shell och sen blir det Pite! :)

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback