utomlands drömmar

Just nu är jag så himla avundsjuk på alla som ska åka utomlands..
Såg precis att en tjej som jag umgicks hemskt mycket med när jag bodde i Sandviken, ska åka iväg till thailand 1månad!!
Gaah, jag har aldrig varit sugen på att åka dit. Jag tror det är alldeles för varmt för mig..
Men idag är jag fan avundsjuk! Riktigt riktigt avundsjuk!

Att få vara borta, sola, gå på stranden, strosa omkring i ett annat land i minst 2 veckor skulle vara helt underbart just nu!
Det känns väldigt behövligt..

Men samtidigt, Inatt drömde jag att jag vann 20tusen på någon lott. Pengarna gick direkt till att betala av lånet.
Det kändes helt rätt och jag tror faktiskt att jag skulle använda pengarna till att betala av lånet om jag nu vann en större summa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback