Fredagsfin på en måndag

Ja dagarna är ju som samma fastän det är fredag eller måndag.
Robban är pappaledig båda dagarna så jag märker ingen skillnad på måndag och fredag :)
Hade tid över imorse så jag bestämde mig för att göra det lilla extra. 
Klänning, fina örhängen och lite roligare smink. 
Kul att få känna sig riktigt fin nån gång. 
Jag går ju sällan ut på krogen eller hittar på så mycket fancy så det blir sällan att jag känner att jag gör mig fin. 


Det perfekt nude läpparna (enligt mig) får jag med Mac läppstift hue med nyx buttergloss i färgen créme brule. 


Ögonskuggan är ett pressat pigment från Mac och jag tror det heter black grape. 
Superfin glittrig mörk lila. 


På sommaren använder jag sällan foundation. Jag blir så fet i hyn så min foundation bara glider av. Och jag vill inte hålla på med puder hela dagarna för att det ska hålla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback