Pstav

Har fått en reaktion i armen där jag fick en pstav insatt förra veckan. 
Det har kliat som faaaan och i helgen har det blivit rodnat och värmeöökninh just där. 
Har ingen bild på hur det såg ut i fredags/lördags då det var som nätet. Då var det jätterött precis där staven låg. Och lördag vid lunch så pratade jag med en sköterska som sa att jag skulle hålla koll på rodnaden så den inte blev större eller spred sig. För har jag en inflammation så ska den inte spridas om det är bakterier. Vill inte få blodförgiftning. 

Men idag ser det ut sådär


Det är mycket större rodnad men inte alls illröd. 
Så jag ska ringa Cederkliniken imorgon och be att någon tittar på det! 


Såhär såg det ut på flyget idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback